جملات زیبا

جملات زیبا

بیا خودت ببین لطفاً

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 12638
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

دانلود آهنگ جدید

فال حافظ شیرازی
فال حافظ



کد کج شدن تصاوير


دریافت کد موس حباب

مرجع قالب و ابزارهای زیباسازی وبلاگ

دریافت کد موس قلب

مرجع قالب و ابزارهای زیباسازی وبلاگ

دریافت کد بارش ستاره

دریافت کد خوش آمدگویی
This post copied from tempworld: http://kamyabpc.rozblog.com/. Copyright © www.tempworld.ir

آتش

من خود را از روی تعداد موانعی که در مسیرم قرار گرفته است معنی نمی کنم؛

من خود را از شجاعتی که پیدا کرده ام تا هدفهای تازه ام را با جدیت دنبال کنم معنی میکنم...

من خود را از روی تعداد ناامیدی هایی که با آنها موجه شده ام معنی نمی کنم؛

من خود را از روی بخشش و ایمانی که برای آغاز دوباره پیدا کرده ام معنی می کنم...

من خود را از روی اینکه یک رابطه چقدر بطول انجامیده است معنی نمی کنم؛

من خود را از مقداری که تا کنون عشق ورزیده ام و خواهم ورزید معنی میکنم...

من خود را از روی دفعاتی که زمین خورده ام معنی نمی کنم؛

من خود را از روی دفعاتی که روی پای خود ایستاده ام و مبارزه کرده ام معنی می کنم...

 

من درد خود نیستم...

من گذشته ام نیستم...

 

من آنی هستم که از آتش برخواسته است...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید.ک تاريخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to elhambakhsh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com